Maarud

Reklamasjonsskjema

Vil du hjelpe oss å bli bedre? Vi setter stor pris på å høre fra deg dersom du har kjøpt et Maarud-produkt med kvalitetsfeil. Maarud etterstreber å framstille produkter av høy kvalitet, men finner du allikevel kvalitetsfeil ønsker vi å høre fra deg. Du får alltid en tilbakemelding fra vår forbrukerkontakt, men vi gjør oppmerksom på at saksbehandlingen kan ta inntil 14 dager.

Produktopplysninger

This field is required and needs to be completed.
This field is required and needs to be completed.
This field is required and needs to be completed.
Vennligst skriv inn 3 eller flere tegn.

Reklamasjon

This field is required and needs to be completed.

Bilder

Vi setter stor pris på bilder som viser feilen ved produktet, og påstemplet produktinformasjon

This field is required and needs to be completed.
This field is required and needs to be completed.
This field is required and needs to be completed.

Navn og adresse

This field is required and needs to be completed.
This field is required and needs to be completed.
This field is required and needs to be completed.

Kompensasjon

I noen tilfeller ber vi om å få tilsendt produktet for å gjøre grundige undersøkelser på reklamasjonen, og i disse tilfellene gir vi deg en kompensasjon på 100 kr pluss utlegg for porto. Disse pengene overfører vi til din bankkonto. Du kan også velge å donere disse pengene til veldedighet ved å krysse av for alternativet nedenfor.

This field is required and needs to be completed.
This field is required and needs to be completed.

De personopplysningene som sendes inn i dette skjemaet vil kun bli beholdt for å svare på ditt spørsmål eller din bekymring, og vil ikke bli brukt til markedsføringsformål. For mer informasjon, vennligst les vår personvernerklæring her.